Başlangıç Tarihi Bitiş Tarihi
Timur Han´dan olay sözler
Timur Han´dan olay sözler
Mobiliyum AVM Yönetim Kurulu Başkanı Talha Timur Han, 06-11 Kasım tarihleri arasında düzenlenecek olan Furniture İstanbul Mobilya Fuarı reklamlarının Mobiliyum AVM´de yapılmasına ilişkin MODEF Yönetim Kurulu Başkanı Yavuz Uğurdağ´ın yaptığı açıklamalara sert tepki gösterdi.
20.10.2018 09:04:49
İŞ DÜNYASI
Bütçe ve performans onaylandı
Bütçe ve performans onaylandı
2019 yılı tahmini bütçesi geçen yıla göre yüzde 3 düşüşle 180 Milyon lira olarak, oy çokluğuyla kabul edildi. 6 stratejik alanda 68 performans hedefi ile 174 projenin hayata geçirilmesinin hedeflendiği performans programı da açıklandı.
20.10.2018 08:59:09
SİYASET
Aşkım Kapışmak İlçe Halkı İle Buluştu
Aşkım Kapışmak İlçe Halkı İle Buluştu
İnegöl Belediyesi, yazar ve davranış bilimleri uzmanı Aşkım Kapışmak´ı İnegöllülerle buluşturdu. “İnsan etkileme ve ikna etme sanatı” konusunda anlatımlar yapan Aşkım Kapışmak´ın gösterisine ilçe halkının ilgisi yoğun oldu.
20.10.2018 08:35:57
GÜNCEL
Akhisarspor 1 puana razı oldu
Akhisarspor 1 puana razı oldu
Akhisarspor 2018 - 2019 Futbol Sezonu Bursa 1.Amatör Ligi 5.Grup İlk Hafta maçında 14 Ekim 2018 Pazar günü saat 12.00´de İnegöl Kurtuluş Sahası´nda 1922 Mütarekespor ile karşılaştı.
16.10.2018 11:06:10
SPOR
Kültür sanat şenliği başladı
Kültür sanat şenliği başladı
Düzenlediği programlar ve sahne gösterileriyle şehrin kültür sanat hayatına yön veren İnegöl Belediyesi, 2018-2019 kültür sanat sezonunun açılışını gerçekleştirdi.
15.10.2018 10:09:36
GÜNCEL
Hedef Sporda Marka Kent Olmak
Hedef Sporda Marka Kent Olmak
İnegöl Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Yusuf Şevki Yücel, sportif eğitim uzmanları ve antrenörleri ile birlikte her yıl olduğu gibi 2018-2019 eğitim öğretim yılı başında yaptıkları okul ve kurum ziyaretlerine 6 okul ziyareti ile başladı.
12.10.2018 12:09:41
GÜNCEL
Şampiyonlar ödüllendirildi
Şampiyonlar ödüllendirildi
İnegöl Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü Amatör Spor Haftası Liseli Gençler MasaTenisi turnuvası sona erdi.
11.10.2018 09:54:36
SPOR
Gençlergücü yeni sezona hazır
Gençlergücü yeni sezona hazır
Gençlergücü Basın Sözcüsü Cem Çevikkul, baştan sona yenilenmiş bir kadro ile Süper Amatör Lig´de yeni sezona iddialı bir giriş yapacaklarını ifade etti.
11.10.2018 09:53:27
SPOR
Saadet Partisi İddialı
Saadet Partisi İddialı
2019 yerel seçimlerinin iddialı partilerinden biri de Saadet Partisi. 1994 yılında ilk kez Refah Partisi ile İnegöl Belediyesi´ni kazanan milli görüş hareketinin bugünkü temsilcisi Saadet Partisi´nde İnegöl Belediye başkanlığına aday gösterilebilecek sürpriz isimler bulunuyor.
10.10.2018 11:31:19
SİYASET
Bereket Sofrası Kasım Efendi´de Kuruldu
Bereket Sofrası Kasım Efendi´de Kuruldu
Belediye Başkanı Alper Taban´ın her Cuma sabahı farklı bir camide düzenlediği ‘Bereket Sofrası Halk Günleri etkinliği´ yaz döneminde verilen aranın ardından dün sabah yeniden başladı. 3 yıldır düzenlenen buluşmaların ilki, Kasım Efendi Camisi cemaatiyle gerçekleştirildi.
6.10.2018 13:44:19
SİYASET
Bütçe zayıfladı
Bütçe zayıfladı
İnegöl Belediyesi´nin 2018 yılında 185 milyon TL olan bütçesinin yaklaşık yüzde 3 azaltılarak 180 milyon TL´ye düşürülmesi meclis tarafından komisyona havale edildi.
3.10.2018 11:18:31
SİYASET
Gençlergücü´nde görev dağılımı
Gençlergücü´nde görev dağılımı
2018-2019 futbol sezonunda Süper Amatör Küme B Grubu´nda mücadele verecek olan İnegöl Gençlergücüspor, sezon öncesi yönetimini yeniledi.
2.10.2018 14:09:49
SPOR
Alanyurtspor´dan çifte transfer
Alanyurtspor´dan çifte transfer
1. Amatör Lig 2. Grup temsilcimiz Alanyurtspor, Gençlergücüspor´dan Turgay Çakmak ve Burak Ağırman´ı renklerine bağladı.
2.10.2018 14:07:57
Doğugücü´nden 10 Numara Transfer
Doğugücü´nden 10 Numara Transfer
2018-2019 sezonunda Süper Amatör Lig´de şampiyonluk mücadelesi verecek olan Doğugücüspor, Elmasbahçelerspor´dan M. Zafer Akbaba´yı transfer etti.
1.10.2018 09:48:13
Yeni Sponsor Şehitoğlu İnşaat
Yeni Sponsor Şehitoğlu İnşaat
Türkiye Erkekler Voleybol Efeler Ligi´nde mücadele eden temsilcimiz İnegöl Belediyespor´un yeni forma sponsoru Şehitoğlu İnşaat oldu.
1.10.2018 09:46:53
SPOR
 “Kapıda Satış” Uyarısı
“Kapıda Satış” Uyarısı
İnegöl Tüketici Koruma Derneği (TÜKODER) Başkanı Şükrü Sütcü, İşyeri Dışında Kurulan Sözleşmeler (kapıda satış) ile ilgili tüketicilere bilgilendirmelerde bulundu.
29.9.2018 09:55:09
GÜNCEL
İhtiyaç sahibi öğrencilere yardım
İhtiyaç sahibi öğrencilere yardım
İnegöl Ticaret ve Sanayi Odası (İTSO), 2018-2019 eğitim öğretim yılında da eğitim desteklerini sürdürüyor. İTSO, gelenek haline getirdiği eğitim destekleri kapsamında İnegöl´deki ilk ve ortaokullarda eğitim gören ihtiyaç sahibi 800 öğrenciye verilmek üzere hazırlanan yardım kolilerini okul idarecilerine teslim etti.
29.9.2018 09:46:59
İŞ DÜNYASI
HEM Kursları Başlıyor
HEM Kursları Başlıyor
İnegöl Halk Eğitim Merkezi Müdürü Ömer Göktürk, 2018-2019 eğitim öğretim döneminde açılacak olan kurslarla ilgili bilgilendirmelerde bulundu.
28.9.2018 09:52:44
EĞİTİM
Çocuklar, ekranla değil, akranla büyüsün
Çocuklar, ekranla değil, akranla büyüsün
İnegöl Sosyal Hizmet Müdürlüğü, Fikriye Koşarer Anaokulu velilerine yönelik olarak ‘48-72 ay arasındaki çocukların gelişim özellikleri ve dönemsel problemli davranışları´ile ‘anne baba tutumları´ üzerine seminer düzenledi.
28.9.2018 09:38:34
GÜNCEL
Polis kuş uçurtmuyor
Polis kuş uçurtmuyor
İnegöl İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, 2018-2019 eğitim öğretim sezonunu açılmasıyla birlikte okullar bölgesinde uygulama gerçekleştirdiler.
25.9.2018 10:28:38
ASAYİŞ
“Hedef; Üretim, Millileşme ve İstihdam Olmalı”
“Hedef; Üretim, Millileşme ve İstihdam Olmalı”
MÜSİAD İnegöl Şube Başkanı Halil Malkaç, Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak´ın açıkladığı yeni ekonomi programına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
22.9.2018 10:50:41
İŞ DÜNYASI
Başlangıç Tarihi
Bitiş Tarihi