Alkollü sürücü tek şeritli yolda trafiği kesti, trafik polisi gibi davranıp devam etti

Alkollü sürücü tek şeritli yolda trafiği kesti, trafik polisi gibi davranıp devam etti

ASAYİŞ 1.10.2025 13:01:21 0
Alkollü sürücü tek şeritli yolda trafiği kesti, trafik polisi gibi davranıp devam etti
Bursa’da direksiyon başına alkollü geçtiği öne sürülen sürücü, trafiği kesip, trafik polisi gibi hareketler yaptı. Sürücüler kornayla tepki gösterirken, alkolün etkisiyle bir süre konuşan şahıs, aracına binip devam etti. O anlar kameraya yansıdı.
Olay, Mudanya ilçesinde meydana geldi. Direksiyon başına alkollü geçen bir sürücü, seyir halindeyken tek şeritli yolun ortasında durup araçtan indi. Diğer sürücüler şaşkın bakışlarla alkollü sürücünün ne yapmaya anlamaya çalıştı. Alkollü şahıs bir süre araçtan inip konuşurken, bu durum yolda metrelerce kuyruk oluşmasına neden oldu. Bazı sürücülerin araçtan inip tepki vermesiyle, otomobile tekrar binen sürücü bir süre sonra gözden kayboldu. İlginç anlar kameraya yansıdı.
  • BIST 100

    17232,93%-1,08
  • DOLAR

    45,97% 0,02
  • EURO

    53,01% -0,94
  • GRAM ALTIN

    6408,30% -3,23
  • Ç. ALTIN

    10403,63% -2,20