Bursa’da freni boşalan otomobil eve girdi

Bursa’da freni boşalan otomobil eve girdi

ASAYİŞ 27.06.2026 14:15:06 0
Bursa’da freni boşalan otomobil eve girdi
Bursa’nın Osmangazi ilçesinde yokuş üzerinde park halindeki bir otomobilin freni boşalınca kontrolden çıkarak 3 katlı ahşap bir eve çarptı.
Olay, sabah saatlerinde Osmangazi ilçesi Çekirge Mahallesi’nde meydana geldi. Yokuş üzerinde park halinde bulunan otomobil, iddiaya göre freni boşalınca hareket ederek kontrolden çıktı. Yokuş aşağı ilerleyen otomobil, 3 katlı ahşap bir eve çarparak durabildi. Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi. Olayda herhangi bir yaralanma ya da can kaybı yaşanmazken, otomobilde ve çarptığı ahşap evde maddi hasar oluştu.
Polis ekipleri her ihtimale karşı çevrede güvenlik önlemi oluştururken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65